Skrivet av: Sven Wennerström | 1 november, 2013

Två år till

I går tog oktober slut och det gjorde också mitt SEPL. Men, misströsta icke ty jag har under de senaste tolv månaderna flugit mina timmar, varav minst en med lärare (i samband med att jag flög in mig på DA40) samt fått en krumelur i certifikat, loggbok och blankett av en av Transportstyrelsen utsedd inspektör.

Två år till av flygning ligger framför mig! Eller… om ett år ska jag ha nytt cert och ungefär samtidigt i tiden är det dags för nytt engelskprov. Men i stort sett så!

Kommentera

Kategorier

