Skrivet av: Sven Wennerström | 23 april, 2010

100!

Klickbar bild!

Bloggen fyller i och med detta 100 inlägg och det firar vi med att skriva 100 till! Jag har en del idéer:

  • Fortsatt flygande i staterna. Utflykter, procedurer, anekdoter.
  • FAA-certifikat. Just nu flyger jag på mitt konverterade cert, men kommer förmodligen att skaffa ett riktigt FAA-cert också.
  • Nya flygplan. Det finns så goda möjligheter att hyra flygplan och instruktörer här att jag ska försöka testa en del olika typer.

Några andra önskemål? Kommentarsfältet är öppet!

Responses

  1. Snygg bild! Jag gillar modellperspektivet. Är det någon särskild typ av instruktör du tänkt testa? ;-)

    Förutom att prova en Cub så vore det roligt om du kunde få flyga turboprop. Eller varför inte något aerobatic-klassat? Have fun!
    /R

    • Något turbindrivet har slagit mig – mitt Single Engine Land tillåter ju det. Har dock inte tagit reda på något om tillgänglighet och priser än.

  2. Riktigt trevlig blogg måste jag säga! Det är riktigt spännande att höra om allmänflyg i USA så du får gärna berätta mer om det.

    /C

    • Tack tack! Den har legat lite för fäfot ett tag, men det får bli nya friska tag så snart valet är över!


Kommentera

Kategorier

