Skrivet av: Sven Wennerström | 29 mars, 2010

77 Tango

Här kommer en exteriör- och interiörbild av N2277T som jag har haft nöjet att flyga ett par timmar nu. Dagens pass blir inställt på grund av vad meteorologer brukar kalla ”riktigt skitväder”.

Idag hade jag bokat en annan Cessna med gammeldags klockor på instrumentpanelen. Hade ändå bara tänkt att ligga i varvet en stund och då gör G1000 varken till eller från. Den äldre Cessnan är några dollar billigare och dessutom blir jag utcheckad på individen.

Bilden nedan är klickbar.

Responses

  1. Hm. När man klickar på bilden så stängs skärmarna av. Är det meningen eller är det en bugg?

    • En bugg, har fixat det nu.

  2. […] skulle vara sist. Jag flyger inte 747). I början av förra året checkade jag förvisso ut mig på G1000-planen, men utcheckningen var så rudimentär att jag inte riktigt kände att jag hade koll på tekniken. […]


Kommentera

Kategorier

