Skrivet av: Sven Wennerström | 19 september, 2008

Fåniga fortskaffningsmedel

En liten teaser inför framtida inlägg som otvivelaktigt mer och mer kommer att handla om personförflyttning. Fyra sätt att ta sig fram genom Stockholm som jag ställer mig tveksam till:

Ett sätt att slippa trängselavgiften, till priset av total förnedring.

But why…

Den här glänsande pjäsen hittade jag på Drottninggatan.

Fixie, dock utan tillhörande tomte. Att köra utan broms och frihjul verkar inte bara listigt. Fast den är rätt snygg…

Responses

  1. Den andra bil(d)en får mig osökt att tänka på avsnittet i TopGear där de tre gentlemännen fick i uppdrag att bygga varsin limousin.

  2. Hej Bullen!
    Ibland ser jag folk på segways i Tokholm, och ALLTID vill jag kasta nåt framför hjulen för att se hur bra den där gyroeffekten egentligen är… är jag onormal?
    Ps. det är som vanligt inte Rillemannen som skrivit brevet som ..eh.. ställt frågan. Ds.


Kommentera

Kategorier

